Lång dag

Känns som om den här dagen har varit jätte lång, är helt slut just nu om jag ska vara ärlig..
Man studsade upp ur sängen för att knata iväg till dagis med lillen och när man väl kom hem igen så skulle man tvätta ännu mer fönster (som man har gjort i flera dagar) och plocka en massa skit.


Sen var det helt plötsligt dags o hämta lillen på dagis och sen var det bara iväg ner på stan för att köpa snören till mina väldigt fula persienner.

Och så skulle man självklart köpa mat och annat gojs på vägen hem från stan, till slut kom man hem iaf. Men det var juh inte speciellt lugnt då heller.
Då skulle man juh försöka göra det hyffsat snyggt på balkongen så att man kan sitta där ute nu när det börjar bli så fint väder. Suck, imorgon blir det nog bättre, hoppas jag.

När jag och sambon skulle hämta lillen så satt en bekant till mig här ute på gården med sin vännina och det visade sig när vi gick härifrån att min sambo en gång i tiden dejtat henne =)
He he, och det visade sig oxå till hans förskräckelse att jag känner henne, men bara ytligt.
Jag kunde inte göra annat än bara skratta åt hela situationen, liksom vad är oddsen att just min sambo som just flyttat hit från sthlm har dejtat någon som jag typ känner. Ha ha..
jag blev inte sur på honom och det är jag fortfarande inte, vadå, alla har juh ett förflutet och det är juh inte hans fel att en del av hans satt här ute just på vår gård.
Men komiskt var det iaf, får se vad hon säger nästa gång vi träffas, vilket nog lär hända inom en snar framtid då jag brukar springa på henne rätt ofta..
Aja nog om det nu..

Några bra förslag på vad man kan göra på valborg med en liten kille på 2?
Sambon ville åka upp till sthlm men jag orkar inte följa med för då måste vi sova där och jag vill verkligen inte det.
Han får jätte gärna åka själv men jag vill juh hitta på något jag med så förslag uppskattas.
Både förslag och sällskap uppskattas..

Nu ska jag krypa ner i sängen med min korsords tidning som jag har hållt på med ett bra tag nu..
Ha det bra där ute i den härliga mörka natten i väntan på en ny varm solig vårdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0