*sur*

Okej, förlåt att jag inte skrivit på ett tag men det är så att jag blev lite sjukare igen.
Jag ska iaf få komma till läkaren idag, de kanske tyckte att det var bäst så eftersom jag har så ont i hela ansiktet att jag inte ens kan äta och för att jag har haft så ont i mitt vänstra öra.
Jag har inte så ont i örat nu men det kan juh bero på att det hände något i natt som gjorde att trycket släppte, lite äckligt är det dock, rinner ut en massa gegga ur mitt oskyldiga lilla öra.
Och så är det juh självklart att man inte hör något, jag har blivit en trogen Va sägare de senaste dagarna, jag driver vansinne på alla jag träffar på.....
He he, något roligt måste man juh få ha när man är sjuk hela tiden......

Hmm, hur är det annars här hemma då? Min son driver både sambon och mig till vansinne mellan varven, jag älskar honom men ibland så är han grymt löjlig...

Igår överraskade sambon mig med presenter! Första gången han gör något sånt bara för att, jag blev väldigt glad och stolt. Jag fick en ursnygg klocka =) Den passar mig perfekt, jag lovar att jag kommer lägga in en bild på den här sen.. Och så var det en blandning av olika smycken, örhängen, halsband och armband.

Jaa, och så hade han kastat in olika skämtsaker, typ som en klubba formad som en penis och en lite halvrolig handduk. Jag älskar verkligen min sambos humor, han kan få mig glad när som helst, eller iaf nästan när som helst.

Hmm, när jag tänker efter så tror jag att min kille har fått ett slag mot huvudet eller nåt. han har gett mig presenter, han har storstädat i köket och han vill väldigt gärna vara barnvakt i eftermiddag när jag går till läkaren. Gulligt, men väldigt chockande. Han har aldrig varit så här tidigare, kanske börjar han vänja sig lite vid sambolivet.
Eller så har han märkt nu när jag är sjuk hur mycket jag fixar här hemma i vanliga fall, har juh inte orkat göra så mycket nu när man mår dåligt så sambon har juh fått ta väldigt mycket ansvar.
kanske borde vara sjuk lite oftare......

Nehe, dags för mig att vila lite till innan man ska hämta lillen på dagis.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0