Sömnlöst.

Jaha, natten till idag så blev vi bekanta med vår nya granne och hans polare.
Och det var ingen höjdare.
Okej om man har inflyttningsfest men när man håller på till över 4 på natten så är det inte så okej längre.
När klockan var runt 1 så ringde vi störningsjouren, vi hade fått nog, jag var trött o så visste jag juh att Lillen skulle vakna mellan 6-7.
Till slut så rinde de på dörren o bad honom dra ner musiken o dämpa sig lite, klockan var då närmare 2.
De var tysta i 15 min o sen var de igång igen, jag lyckades dock somna iaf men sambon låg vaken till runt4 o lyssnade på dom.
Jättebra första intryck man har fått av grannen och man kan juh lungt säga att hela min dag idag har gått ut på att vara trött. Fick iaf sova lite på eftermiddagen och det behövdes verkligen då jag var så trött att jag skakade i hela kroppen.
Tydligen så lyckas vi alltid få muppar till grannar, iaf de som kommer nya med jämna mellanrum.

Annars så har det inte hänt så mycket här borta, dagarna kommer o går.
Försöker fördriva dom så gott som kroppen tillåter.

Nu ska jag lägga mig i soffan o slöa, har ont i ryggslutet som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Becca

Sååå när ska du lägga upp bilder på magen då? ja vill oxå se =) Min e inte liten, ser bara ut så på bilden hehe... tungt o stort e det!

Kram

2008-12-06 @ 22:40:36
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0