Vetekudde...

Här händer inte speciellt mycket, humöret går upp o ner. Både på mig o sambon. Ibland tycker jag dock att sambon är värst.
Hans morgonhumör går ut över både mig o Lillen..

I förrgår så hade jag o sambon en riktigt dålig dag, jag hade kunnat strypa honom.
Han bara gnällde, tjatade o var som en riktig skitstövel.
Mot kvällen fick jag nog o sulade en vetekudde i huvudet på honom. Hmm, han upptäckte nog rätt  snart att det bästa hade varit om han tagit undan den när han var klar med den så att den inte hade kunnat användas som vapen. Den är juh tung som satan.

Jag tycker att han borde ha insett för länge sen att man håller inte på och tjafsar emot o har sig mot en tjej som är gravid, med tvillingar dessutom!


Idag ska granen upp här hemma, tycker det är dags nu.
Min lillebror kommer förbi efter skolan och hjälper till o klär granen med lillen. Kan vara kul.
O jag ska försöka hinna baka lite pepparkakor men det får bli när sambon har tvättat ur ugnen och alla plåtar riktigt ordentligt.
Han har en tendens o fuska lite med det. Brukar ligga plåtar med gamla matrester i ugnen hur länge som helst, inte förrän jag undrar vad fan det är som luktar ruttet så tar han bort det. BLÄ.....

Igår kom våra katters uppfödare hit en sväng o hjälpte oss med o klippa katterna. Behövdes verkligen då de såg ut som trasselsuddar båda två.
Det som var mest roligt var nog att det lät som om vi höll på o strypa katterna när de kammades o klipptes.

Nehe, nu ska jag montera ner granen i granfoten så jag har det färdigt iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0