Ehh, jaha....

Idag vet jag fan inte vad jag ska skriva för rubrik, är helt tomt i bollen med det är kanske för att klockan är halv ett på natten oxå. Om några timmar så dimper sambons mamma och två systrar ner hit till lilla E-tuna. De ska sova i vårat vardagsrum över natten, hmm får se hur roligt det blir på en skala 1 till 100..
vi ska iaf gå till parken zoo och hitta på lite andra saker tillsammans, kanske blir kul och det kanske blir en total katastrof men det vet man juh inte förens på söndag när de har satt sig på tåget o åkt hem igen..

Idag så har vi varit iväg o handlat större delen av dagen, lite jobbigt var det i värmen. Sitta i min fars varma bastubil dit och hem, mår illa varje gång jag sätter mig i den. Pappa säger att jag ska klara det för att jag är finne, bah jag är faktiskt bara till hälften det så jag klarar av måttligt varmt i en bil som skumpar fram i snigelfart.

Efter den härliga åkturen ut till Willys o hem så traskade vår lilla familj till ÖB för att hitta nå skoj och det gjorde vi, för 600 spänn, vad tusan köpte vi egentligen?!?

Efter det kom vi fram till att vi skulle gå o fiska lite så först travade vi iväg till Vickningen och åt deras super super goda burgare, Sambon sa att de var 100 gånger så mycket godare än McDonalds och jag håller helt med.
Sen efter den mättande historian så gick vi ner till centrum o köpte kastspö till sambon o sen bar det av till fiska.

Jag fick iaf en aborre och en lustig liten mört =) He he...
Sambon fick inget...

Hmm, en skum fråga. Var fan går det bäst o gräva mask? Eller finns det o löpa någonstans?
Hatar o gräva efter slemmiga små saker men de är juh väldigt bra att meta på då lillen sitter det med sitt lilla spö..

Nu ska jag sova då man måste gå upp tidigt o dammsuga, varning grannar som är bakis, ingen hänsyn ges imorgon då det kommer släktingar på besök. Dvs svärmor och flickor som är 12 o 16.....

Kommentarer
Postat av: Sara

De finns inte att löpa men att köpa.. rekommenderar butiken i nyfors..

2008-07-26 @ 03:04:20
Postat av: carola

he he oj, hade jag skrivit helt fel... som vanligt med andra ord =)

2008-07-26 @ 17:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0