Hej igen.

Trevligt att ni alla tittar in igen.
Tänkte bara skriva o säga att imorgon åker vi på semester här borta, vi kommer hem på fredag igen.
Ska bli riktigt skönt att få komma bort o tänka på annat, känns som om vi alla behöver det just nu.

Livet rullar iaf vidare vidare här borta, men det är mycket känslor här borta just nu.
Sambon är lite nere och det är jag med och självklart så märker lillen det och blir lite gnällig han oxå.

Vet inte riktigt vad jag känner och hur mycket jag känner.
Känner mig iaf ledsen och rätt mycket besviken och en massa massa arg. Vi tycker att det är så orättvist att något sånt här skulle hända oss. Vi vet att det händer många men man kan juh inte låta bli att bli väldigt känslosam.

Ha det bra så höres och synes vi snart igen.

Kommentarer
Postat av: anna

klart man blir arg och ledsen. med all rätt! ingen borde få gå igenom något sånt här :( hoppas att ni mår lite bättre efter eran semester och att ni får väldigt trevligt !!! kram!

2008-07-06 @ 07:00:34
Postat av: millan

nu e vi oxå på "landet" hos mor o far och slår sönder veranda än så länge har det gått bra typ..hoppas ni har det lika bra som när vi snacka sist, du verkade trivas :) Får höras o ses snart och hoppas på forsatt sommar sol väder. puss o kram

2008-07-12 @ 17:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0