Hihi..

fan vad jag älskar er mina sockersöta kompisar =)
Riktigt kul när ni gissar juh.. Men.... Det kan vara rätt o det kan vara fel, en del av det iaf.
=) Jo men om man säger så här, min kära lilla tjejkomis med hundar som tränar ungar i fotboll kanske ska se till att hon inte åker utomlands runt februari nästa år.. Då ska du vara här o vara mitt stöd..

Hmm, vad händer annars? Inte mycket.. Vi är panka som vanligt, lillen skriker, jag skriker och sambon skiter.. Som det ska vara typ.

På söndag drar vi på tältsemester, ska bli kul men samtidigt lite halvjobbigt med tanke på lillen. jag hoppas att han klarar av o sova i tält, men annars så får han väl sova i stugan.

Nu ska jag lägga mig o soffan o spela Pain.. Blev en kort uppdatering den här gången..

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Träffade dig idag...I know....... i Know!!!!!! =) =)

2008-07-02 @ 17:49:00
URL: http://underthestar.blogg.se/
Postat av: anna

okey.. hmm? antingen ska ni ha barn, eller så ska ni gifta er :) ja kommer inte på nå annat! hehe

2008-07-03 @ 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0