Smälter...

Usch, jag smälter i den här värmen. Det är juh inte klokt vad varmt det är.
Folk som valt att åka utomlands just den här veckan kunde lika gärna ha stannat hemma.
 
Men men, jag sitter här i en super varm trea full med folk. Jag måste erkänna att det ska bli lite skönt när de åker hem.
Sambons ena lillasyster kan vara lite bortskämd ibland och det går mig på nerverna, hon tjatar o tjatar tills hon får som hon vill. Men inte hos mig, hon vågar inte längre sitta o tjata på mig för hon vet att jag bara blir arg.
Vilken subba jag är :)

Vi gick iaf o mötte dom på tågstationen i morse och sen var det bara o gå hem med den lilla packning de hade med sig. Efter det bar det av till Parken Zoo, tog oss på ett ungefär en timme att gå, gick i snigelfart.
Väl framme började direkt gnället från Lillasystern. hon ville ha lotter, glass, dricka m.m. Och det var innan vi ens kommit in till själva djuren.
Blev juh inte bättre av att det var så himla varmt, man märker direkt att humöret åker i botten.

Aja, vi var där runt tre timmar iaf innan vi tog bussen hem.
Väl hemma gick faktiskt jag o la mig i sängen ett tag o somnade, det var fan rätt skönt.

Nu har vi fikat lite o sitter o tittar på tv i godan ro. Längtar efter att få gå o lägga mig.
Kommer dock bli ett jäkla problem o få lillen i säng när det är andra här. Men försöka ska jag göra.

Kommentarer
Postat av: Becca

Hej!! Ja fy fan för o va många i en o samma lgh!!! Pest o Pina!! HEHE... minsta tjat fån nån då i värmen o man får psykutbrott haha



Hoppas du får det bra ivarjefall!!! =) Kram kram

Förlåt att jag inte ringde upp i fredags, men jag hade så ont i huvudet hela dagen =( Kramar!

2008-07-27 @ 17:33:35
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0