=)......

Har faktiskt inget vettigt o skriva om idag så vi får se hur det här blir =)
Jag o sambon lämnade Lillen på dagis i morse och så gick vi o köpte en massa isglass, mums.
Sen så var det bara o springa hem och städa igen som vanligt som vi gör varje tisdag, suck. men nu är det iaf fint här, till och med ute på balkongen. Balkongen är nog mitt område, jag älskar vår balkong nu om jag ska vara ärlig. Allt växer som tusan där ute.

Snart så ska man hämta Lillen på dagis efter några timmar ledigt. Han är så himla söt o snäll nu förtiden, känns hur underbart som helst.

Jag har hunnit fixa mitt hår lite nu oxå, nu är det iaf lite ljusare än vad det var innan. Får kanske köra i lite mer sen i mitten av sommaren. jo men det tror jag att jag ska göra.

Igår så var Sambon hos frisören så nu ser han bra ut i håret, under tiden som han var där så gick jag o lillen på stan och tittade lite. Sen hämtade vi min lillebror i skolan och han följde med oss hem. Lillen var jätteglad att morbror kom hit o lekte lite med honom.

Jag passade oxå på att ta en tur till min tatuerare för att boka en tid för att fixa 2 av mina tatueringar, fick tid den 14/8 och det är dagen efter min födelsedag så då ska jag bara önska mig pengar i present så att jag faktiskt har råd att fixa båda. Visst den ena blir fixad gratis men den andra ska jag bygga till lite för den ser ut som skräp.
Ser verkligen fram emot det, jag är juh lite galen i tatueringar.

Nu ska jag ta till vara på den sista timmen typ som barnledig.

Kommentarer
Postat av: Becca

hej...om du blir med barn innan dess måste du väl dock avboka den tiden hos tatueraren..eller?? hehe för ni försöker skaffa barn eller? Läste det i bloggen... Kram

2008-06-04 @ 20:15:49
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0