Grymt dåligt.

Så är det bara, grymt dåligt. Dålig match. dåligt spel och väldigt väldigt tråkigt. Och ja, jag menar matchen mellan ryssland-sverige. Och ni som fortfarande inte fattar så menar jag fotbolls EM. Jag skiter i att se de minuter som är kvar för jag ser ingen anledning till att fortsätta titta på en match som vi ändå kommer förlora. Men man kanske borde vara van vid det här läget, hur bra lag vi än har så går det åt helvete varje gång det är någon stor turnering.
Nog om fotboll nu, blir bara mer sur när jag skriver om det.

De senaste dagarna så har det inte hänt så mycket, varit hos min mamma och så bara.
Lillen använder nu pottan flitigt, han gör både nummer 1 och nummer 2 på lilla pottan nu. Lite äckligt är det dock att tömma pottan när det finns en massa kiss o bajs i den. Hoppas att det inte dröjer så länge innan man kan få honom att sitta på toalettstolen istället.

Imorgon så ska vi ner till systemet för att köpa lite gott till midsommar, blir nog bara nån cider för min del då jag måste hålla koll på lillen. Sambon får väl några öl eller något. och så ska vi till apoteket och hämta ut p-piller åt lilla Kitty då hon börjar bli könsmogen, vi vill juh inte ha några små kattungar här + att Bumbi och hon är juh ändå halvsyskon. Just nu är små kissarna hos deras uppfödare då Bumbi fortfarande är sjuk och har fått en massa eksem över kroppen, tydligen så ligger det i hans "släkt". Lite jobbigt var det att skicka iväg dom men samtidigt så är det juh för deras bästa. Och så är det juh bara i en vecka. Det kommer gå snabbt, hoppas vi.. Lillen blev jätte ledsen då de kom o hämta våra små bebisar och det kan man juh förstå, de är juh jätte fästa vid varandra.

Nu ska jag sura lite över fotbollen o sen så ska jag sova o drömma om hockey eller nån annan sport, typ som hästhoppning eller kanske stavhopp...


Kommentarer
Postat av: Sara

Önskar er alla en trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 11:50:28
URL: http://amazonen.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0