Hemlis

Jupp, det är väl en hemlis kan man kalla det. Hmm men visa vet juh om det. Är det fortfarande en hemlis då?
det är det juh eftersom jag har bara sagt det till vissa och fler kommer jag berätta det för och då är det ingen hemlis längre =)
Hmm, gissningsleken lär nog starta snart. Bara skoj o se hur många fel folk får =D

Vad har hänt hät på sista tiden då?
Inte mycket men det var iaf sista veckan för lillen på dagis o nu går han på semester i några veckor.
När han sen börjar i augusti igen så börjar han på en annan avdelning för lite större barn =)
Usch, vad snabbt tiden går. Nästan lite läskigt, känns nästan som om man har missat massor fast man inte har det.

Om en vecka ungefär så åker vi till justerö, tror det var så det stavades, ska bli riktigt trevligt. Vi har tält o så men vi vet inte än om vi har sovsäckar så att det räcker men vi får hoppas det.

Imorgon så ska jag på 30-årsfest, jätteskojigt. Det är min kusin som fyller och både jag o min sambo är bjudna men vi får se om han följer med, det visar sig. Lillen ska iaf vara hos mormor över natten. Yey barnledig oxå =)

jag vill passa på o lägga in en liten sak till alla mina vänner, jag älskar er och jag saknar er.....

Kommentarer
Postat av: sussie

hmm... ni ska flytta? bebis på gång? ni ska förlova er?

Gissningsleken HAR börjat ;)

2008-06-27 @ 22:32:06
URL: http://sussies.bloggspace.se
Postat av: Sara

Gissar på bebis..de är förlovade och det e inte lätt att få tag i lägenhet här..

2008-06-28 @ 11:19:02
Postat av: anna

pragnent? ;)

2008-06-28 @ 20:00:11
Postat av: sussie

Hörru lillfia, ut med det nu då ;)

Hoppas allt är bra med er.

kram kram

2008-06-29 @ 11:24:00
Postat av: Camilla

Bebis?

2008-07-18 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0