Hmm, njaaa..

Jag har fan inte mycket o skriva asså, visst jag har haft en super duper bra dag från och till.
Killen åkte iväg fem i morse och jag o lillen gick väl upp vid halv åtta och sen bar det av till dagis.
Träffade en tjejkompis o snackade lite skit o myste i solen. Hur nice som helst, men sen så var man tvungen att studsa hem o plocka lite för att man väntade besök. Och de kom strax innan ett eller nåt och sen följde de med o hämtade lillen på dagis kvart i två och sen drog de. De släppte av oss här utanför och åkte. Måste jag ens skriva att lillen var jätte besviken när vi kom in? Fick muta honom med glass o annat gott. Efter ett tag gick iaf han o jag ut o handlade lite innan vi samma tjejkompis som tidigare idag. Hennes sambo va med ett tag och efter ett tag när han hade gått så kom hennes son istället som lillen bara älskar. Det märks, lillen skiner upp som en liten sol när han vill vara med honom.

Men efter ett tag så var man juh tvungen att återvända hem än en gång för att vara den duktiga mamman o sambon o ställa sig o laga mat. Den var iaf klar precis när sambon steg in genom dörren :) Vilken flax
O han hade med sig sin roddmaskin som han haft i sthlm, har ska nu köras lite med den o se om man blir av med något kilo.. He he.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0