Midsommar, filmkväll och trött....

Jaha, hej på er alla igen. Hoppas att ni har haft en super bra midsommarhelg osv.
Midsommarafton för oss var helt okej =) Eller mer än det.
Vi gick över till min mamma runt halv tolv och gick sedan tillsammans ut till vilsta och tittade runt lite där, ungarna tyckte det var kul iaf och sedab rörde vi oss tillbaka till mamma för att käka lite.
På vägen tillbaka så gick vi längs ån och helt plötsligt började min lillebror och hans pappa o busa och springa rätt långt i förväg men när vi sen hann ikapp så kom de båda gående. Genom blöta, de hade ramlat i vattnet av misstag. Såg riktigt lustigt ut faktiskt =) Det var bara för dom att hoppa in i duschen när vi kom fram och sedan var det matdags.
Vi käkade, gick ut o lekte lite lekar och spalde lite tv-spel. Dvs vi sjöng singstar, min 8-åriga lillebror slog min sambo i det. Usch vad vi garvade, vi kom väl hem runt halv tolv på natten.

Dan efter var vi alla lite sega här borta men på kvällen hade vi iaf kraft nog att ha filmkväll med ett par kompisar och det var kul för det är inte något jag o sambon brukar göra =)

Idag var en lugn dag, jag o lillen gick till leklandet medans sambon satt hemma o spelade tv-spel.. Jupp han har köpt ett nytt o det gäller juh att spela det så mycket man kan.
Men iaf, vi gick till leklandet i några timmar, lillen tyckte det var superkul, var ett rent helvete att få honom därifrån.
Efter ett tag gick det iaf och vi gick hem och käkade och sedan började klockan bli mycket så det var bara att stoppa lillen i badet för att han sen kunde få gå o sova och nu så sitter man här vid datorn och skriver dessa rader medans sambon fortfarande spelar. Visst han har tagit några pauser mellan varven o så men jag hoppas att man snart kan få titta lite på burken, eller ja, titta på något program

Kommentarer
Postat av: anna

haha! najs o ramla i de där snusk vattnet :P kul att eran midsommar var lyckad! hoppas ni har de bra :)

2008-06-23 @ 17:33:40
Postat av: anna

här va de snålt med uppdateringar :P

2008-06-26 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0