Bortskämd?

Över 800 kronor, det var för hur mycket min sambo handlade leksaker åt lillen för.
Han gick o plockade medans jag fick bli pack åsna.. Han sprang runt bland alla hyllor och verkade leta efter det helt perfekta åt lillen.
Det slutade med en liten hoppborg! En skit stor bil från filmen cars och en hel massa annat. Och så självklart en film med musse pigg..
Grabben har precis fått tv i sitt rum så sambon tycker det är kul att köpa en massa filmer åt honom.

Och nej, han försöker inte köpa min son, det är bara det att det har fått jätte bra kontakt senaste tiden och Sambon kände att han ville köpa något åt lillen för han har inte gjort det så mycket..
Kanske var det lite det att jag o sambon köpt en massa nytt hem men lillen inte har fått något nytt.


Kände mig lite elak mot lillen idag, kände mig riktigt lycklig när jag lämnade honom på dagis. Ville bara vara själv ett tag, han går bara på dagis tre dagar i veckan. Sättet jag kände mig elak på var att man kanske inte ska känna sig lycklig för att man lämnar bort sin son.
Men samtidigt så är det juh jätte nyttigt att han får träffa andra barn i sin ålder och leka av sig lite, lära sig lita på andra vuxna än bara mig o sambon.
Dessutom behöver man som vuxen tid för sig själv, det är jätte viktigt... Man måste få en chans o varva ner, visst vi har juh kvällarna när lillen somnat men det är inte riktigt samma sak.. På kvällen är man juh skit trött o orkar inte riktigt göra något vettigt förutom att ligga i soffan o slöa...

Nu kanske vissa undrar vad fan jag gör om dagarna och svaret är.... INGET.
Förutom att städa, plocka. tvätta o en massa annat... Är tyvärr arbetslös, känns som om man har sökt varenda ledigt jobb som finns i den här kommunen men inte får man något, super tråkigt men men.. Kommer förhoppningsvis något nån gång.. Får dock se om det blir ett nytt jobb eller en liten bebis först =)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0