*host host*

Det är vad min dag har bestått av, hosta i massor.  Känns ibland som nån står o hoppar på min bröstkorg och ibland sticker ner en fjäder i halsen på en bara för skojs skull...
Jag hatar att vara sjuk, jag vill vara pigg o leka med min son, plocka här hemma och bara njuta av vardagen, men nej då, här ska man ligga nerbäddad i soffan/sängen o hosta tarmarna ur sig.....

Hur sjuk jag än var/är idag så gick jag o lämnade lillen på dagis för att sen sega mig ner till frisören, helt underbart o sitta där o bli ompysslad. Det var helt klart värt det, visst mådde mycket sämre när jag gick där ifrån rent fysiskt än när jag kom, men rent mentalt så kände jag mig toppen..
Det var som jag sa till min mamma när jag pratade med henne på väg från frisören, hon frågade mig om inte jag var sjuk och då svarade jag helt enkelt "tror du verkligen att jag skulle ge upp frisören bara för att jag hostar, har ont i kroppen och huvudvärk?" och hon svarade så klart NEJ...

Idag kom äntligen killens spel fram, nu har han något att göra när han är uttråkad.. Tack och lov...
självklart har väl även jag hunnnit leka lite med den redan, man måste juh bara göra det när det står en guitar hero3 så fint på golvet, he he...
Jag rockar =P

Nehe, funderar på att gå o hosta upp några fler tarmar nu ( om jag har några kvar ) och så får vi se om jag orkar skriva några mer rader imorgon..

OOOOhhh en sak till, när man mår som värst och bara vill att sjukdomen ska vara över är det inte självklart att man får mensen då oxå.. Typiskt, ingen bebbe den här månaden iaf....

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du hade lyckats med att BÅDE bli gravid OCH få bebbe den här månaden hade jag blivit GRYMT imponerad!=0P

2008-03-26 @ 00:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0