Okej.. Nu så..

Nu börjar man äntligen må lite bättre, visst man hostar fortfarande som en jävla idiot o så men annars är det okej.
Det har varit några tuffa dagar här, har haft så ont i kroppen att man inte har kunnat gå, hostat så att man fått spänningshuvudvärk och typ svettats bort halva min kroppsvikt...
Idag orkar man iaf stå och gå, ska försöka till och med försöka ta mig ut en sväng idag, måste ha frisk luft..

Har upptäckt att jag har ett väldigt jobbigt temprament när jag är sjuk, min stackars sambo har fått stå ut med mycket de senaste dagarna. men han har varit så snäll och mysig, han har verkligen tagit hand om mig och lillen. Utan honom här vet jag inte vad jag hade gjort..

Jag måste faktiskt erkänna att jag har inte så mycket att skriva om just nu, vad ska man liksom skriva om när man varit sjuk i flera dagar? Det har juh inte hänt något vettigt ens här hemma?!

Får väl kanske skriva mer imorgon eller nåt... =)

Kommentarer
Postat av: anna

brukar ju så.. om man e sjuk o har int finns de ju typ inget att berätta för sin omgivning.. men klaga av sej går alltid haha! bra att du e på bättringsvägen :)

2008-03-28 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0