Så nytt..

Hmmmm.
Allt är så nytt när man flyttar ihop med en person, jag och min kille flyttade precis ihop och allt flyter på väldigt bra. Visst det är mycket man ska vänja sig vid och så men det är helt underbart att äntligen kunna starta upp något tillsammans.
Vi röjde ur nästan hela vardagsrummet häromdan och drog till Ikea och köpte nya möbler =)
dagen efter kom den nya LCD tv:n oxå, den va väldigt stor så det var tur att vi köpt en ny tv-bänk.
Och så igår tittade killen på mig o sa att vi behöver nya gardiner i v-rummet för dom vi hade passade inte in =O
Jag har aldrig varit med om att en kille säger något sånt, men det var bara att dra iväg o köpa en massa nya gardiner, ljus och annat som passade in i v-rummet.

Kommer nog bli riktigt snyggt när allt är klart här hemma. Visst det känns juh lite konstigt när allt mitt gammalt skit åker ut o det kommer in en massa nytt som man inte är van vid.

Men jag märker att killen trivs mycket bättre nu när han har haft massor o säga till om, vi har typ kommit överens om att alla tekniska saker är hans revir inklusive köket.
Han är superbra på att laga mat så det är toppen eftersom jag är jätte dålig, har till och med svårt att koka ett ägg =)

Det som även spelar väldigt stor roll här hemma är att han kommer jätte bra överens med min 2-åriga son.
Min lille pojke har aldrig haft en far närvarande så det här är väldigt speciellt för honom, jag har sett att han har blivit gladare och mer busig sen hans "nya" pappa kom in i bilden. Han kallar honom till och med för pappa och det har min kille inga problem med, han tycker det bara är kul att min lille tycker så mycket om honom.
Det är helt toppen eftersom jag o killen planerar tillökning i familjen nu, har inte hänt något än men det kommer nog... Hoppas vi iaf..

Nehe, är nog dags att gå o se hur det går med maten som killen lagar... Luktar helt underbart iaf, blir någon slags laxgryta idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0