Så ont......

Okej, jag hatar den här dagen. Inget har gått som man velat.
Lillen verkar vara lite halvsjuk, Sambon går och är halvsur hela tiden för att hans spel inte har kommit ännu och jag har så fruktansvärt ont i hela kroppen och har en jobbig hosta..
Så typiskt att det skulle börja just idag, ska juh till frisören imorgon.. Ähh sjuk eller inte så ska jag dit, har sett fram emot det så jag ger inte upp det för lite ont här och där...

Alla symtom började typ i förmiddags när jag och sambon hade ett "litet" gräl.
Nu blev ni nyfikna va?!?! Alla vill alltid ha alla smutsiga detaljer, vi kan väl göra så här...
Ni får veta vissa saker men inte allt, sambon har juh lite problem med det ena och det andra och idag när jag sa att min bästa vännina och hennes sambo kanske skulle komma förbi en sväng idag så blev han helt tokig.
Han sa att det var okej att hon kom över men inte hennes kille, jag frågade varför och det hade mycket att göra med alla hans problem, henne har han träffat förut men inte han..
har upptäckt att han är väldigt blyg ibland så det kan juh ha en hel del med det o göra..
Jag hoppas att min vännina inte tog illa upp för att de inte kunde komma hit. En annan dag kanske..

Okej men iaf, efter bråket så började jag må skit dåligt, kanske var så att jag släppte garden eller något.
Nu mår jag iaf lite bättre och lillen har fått alvedon nu ikväll så jag hoppas att han kan sova o mår bättre imorgon så att det blir dagis för honom.

Fan vad man hostar här då, känns som om man ska kissa på sig varje gång det kommer en hostattack.

och så måste jag juh bara säga en sak till innan jag går och gör beslag på soffan igen, De senaste dagarna så har jag fått det bästa i sängen någonsin, yummie =)

Kommentarer
Postat av: lisa

kolla gärna in min blogg! :)

2008-03-24 @ 19:47:29
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Emelie

Tråkigt att bråka om en sådan sak =(
Krya på dig iaf och Ha en fortsatt trevlig kväll.

2008-03-24 @ 19:49:12
URL: http://familjenbrocka.blogg.se
Postat av: Chardonnay

Hoppas det ordnar sig!

Kram

2008-03-24 @ 19:51:23
URL: http://www.metrobloggen.se/Chardonnay
Postat av: Sara

Fast..duuu hjärtat..anpassning kommer från båda hållen.. problem eller inte..

2008-03-25 @ 00:39:14
Postat av: anna

hoppas de löser sej :) inte kul att va osamns o så.. o hoppas ni mår bättre !!

2008-03-28 @ 17:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0