Bättre!

Ha, nu känns det bättre, så mycket bättre.
Lillen har varit helt toppen hela kvällen och sambon likaså.
Tänk vad lite som krävs för att humöret ska åka tillbaka till normalt läge igen. Och så ska man juh få vara barn och sambo ledig imorgon.
Lillen ska sova hos morbror från lördag till söndag och visst, sambon ska vara hemma men det ska inte jag. Jag ska på tjejkväll, typ. Jag ska ut o käka o så med den sötaste fotbollstränaren jag känner, super tjejen som alla vill vara och den som nog de flesta är innerst inne om de bara får fram den sidan =)
Jaaa, jag ser verkligen fram emot imorgon, ikväll ska jag bara njuta av att veta att morgondagen kommer bli toppen. Oj det påminde mig om att jag måste hitta en topp eller något att ha på mig, byxorna som blev inköpta idag får sitta på min härliga rumpa iaf. Hmm, kan man ha grått o silver på överkroppen? Eller ska det kanske vara något rosa.
Oj, man kanske behöver hjälp med detta, men vem ska man ta hjälp av?
Ähh det ordnar sig förr eller senare, synd bara att man inte har många kompisar i sin storlek som man kan låna kläder av, varför ska ni alla vara så smala  ;P
Ähh ni är alla så superfina.

Nehe, nu tycker iaf jag att jag har skrivit tillräckligt för idag, men om jag har missat något så är det bara o ringa o påminna mig. Iaf ni som har mitt nr. Och så kan ni juh kanske ge mig något tips om vad man ska drapera tuttarna i =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du bara hade en aning om hur glad jag är att det känns bättre för dig, vi ska nog få ordning på ALLT på ett eller annat sätt ska du se!



Kanske ringer dig på dagen imorgon för att försöka få med er på en promenad igen..

Du skriver så fina ord om mig att jag blir alldeles tårögd ska du veta!!!



Tack för att du är en sådan superfin vän!Kram

2008-05-23 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0