Huvudvärk.

Okej, jag kommer inte skriva så mycket idag, har sån jävla huvudvärk så jag kommer snart tuppa av.

Men vi kan väl köra på så länge det går.
Idag var en relativt lugn dag, lämnade lillen på dagis o sen så kom tjejkompisen över o fikade lite o snackade lite skit.
Det var trevligt, har inte träffat henne så mycket och det är juh lite synd men hon verkar vara rätt så upptagen just nu.
Hon gick iaf hem när jag skulle hämta lillen och då ringde min urgulliga kompis/storasyster =)
Vi träffade henne ett tag o var ute och gick. Jätte mysigt, var nästan lite tråkigt o gå hem.
Jag rår inte för det men jag börjar känna mig instängd, eller så är det bara det att jag har tråkigt.
Sambon har en jätte rolig hobby eller vad man ska kalla det, jag börjar bara känna mig som mamma och sambo.
Jag gör inget annat vettigt, känns det som iaf. Men det är kanske lite så att man vill känna sig lite behövd och vettig ibland.
nej usch vad deppig jag börjar känna mig då. Men det är väl lite det oxå att jag har varit sambons trygghet sen han flyttade hit och nu så har han hittat något som han tycker är kul och det klarar han juh själv.
Ähh, jag vet inte vad det är.. Jag måste hitta på något o göra mellan varven. Jag vet att jag vill måla mina tavlor, men jag har inget material och det är juh så jävla dyrt med dukar och färger o penslar och allt vad det är.
Men en dag ska jag ha allt hemma och kanske få lite ro.

Nej asså, jag ber om ursäkt men jag känner mig helt väck, huvudvärk kanske gör en lite deppig.
Hoppas jag vinner en miljon imorgon för då ska jag köpa nya kläder.......

Kommentarer
Postat av: Sara

Bäääjb.. Vi ska hitta något åt dig att göra.. Sy? Jag kan försöka fixa lite tyger? Vet ju att du e duktig på sånt..

2008-05-22 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0