Kul!

Igår var man ute med tjejkompisen och det var jättekul, blev faktiskt inte så onykter och det var toppen.
Jag drack med måtta så att säga =)
Visst, maten blev väl inte som planerat men det var mat iaf och det är jag toppen nöjd med.

Sambon var iaf på ett bra humör när jag kom hem igår och det betydde mycket, nu kanske det blir lite lättare att göra saker på varsitt håll ibland =)

Okej, jag såg inte hela eurovision contest  igår men jag vet iaf att sverige inte fick en sån toppen bra placering som alla trodde att vi skulle få, men sånt är livet. Jag tyckte Charlotte gjorde ett bra jobb iaf.

Idag var det mors dag och det var juh mysigt, lite tråkigt är det juh att inte bli firad själv men vi firade min mamma iaf och hon fick en blommig termos som hon blev jätteglad över. Hennes var tydligen lite dålig.
Nu undrar ni kanske varför jag inte blev firad när jag oxå är mamma men det är juh så att lillen inte är så stor än och det är juh inte direkt sambons jobb o fixa något till mig. Han är juh inte pappa till min son. Men visst, ett grattis hade juh inte suttit helt fel.
Okej, lite sårad blev jag väl men jag förstår juh att jag får ta igen det när liten blir större.

Lillen sov juh hos min bror under natten till idag och det hade gått jättebra, hade tydligen varit full fart hela tiden och det förstod jag när lillen somnade nästan på en gång när han kom hem. He he, kanske ska skicka honom dit lite oftare =)

Ska snart sätta mig o mysa med sambon lite här och bara må bra men först så ska jag skicka över några bilder som jag har lovat en tjejkompis..

Ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0