Tack..

Jag vill tack min underbara sambo och min urgulliga son för idag. En dag som idag behövdes för oss alla.
Lillen har varit hur gullig och snäll som helst, han har bara gnällt någon enstaka gång och det gick över på en gång.
Och min sambo har även han varit hur snäll som helst, kan juh ha o göra med att vi pratade väldigt mycket igår kväll/natt om både det ena och det andra.
Jag känner mig riktigt lugn och fridfull här borta. Vet inte varför allt funkade så bra idag men det har varit toppen iaf. Stoppade nyss lillen i säng och även det var utan protester, han sa att han var trött och då var det bara o gå o lägga honom. Trodde dock att det skulle bli gnäll men icke.

Så jag måste vara ärlig och säga att jag faktiskt inte har så mycket att skriva här, vi har ärligt talat inte gjort så mycket idag. Vi har haft en mysdag hemma, lagat mat, skrattat, lekt och tittat på en barnfilm med lillen.
Vi hann även med o busa lite med Kitty eller rättare sagt, Lillen har lekt med Kitty väldigt mycket. Han älskar vår lilla katt men han undrar även var den andra är. Vi får antagligen hem honom den 26:e, riktigt lång väntan. Visst han är sjuk o så men det börjar kännas tråkigt att han aldrig kommer hit =(

Nu ska jag fortsätta titta på hockey =)

Kommentarer
Postat av: anna

vad e de me den lilla kissen? hoppas att han blir frisk så ni kan ta hem han/hon =D kram!!

2008-05-19 @ 17:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0