Segt segt

Här sitter man, uttråkad o trött. Hela tiden..
man har inte ens orkat skriva här på hur länge som helst.
Tycker inte allt ska skrivas här heller, finns vissa saker som folk inte har något med att göra. Dessutom, vill de veta något så finns juh alltid min mobbe påslagen och inom räckhåll.
Slå en signal och förgyll min dag =)

Nu i veckan som gått lite sakta fram till idag så har det inte hänt så mycket, vi har varit o fiskat och lillen har blivit rädd för att somna på kvällarna..
Men det fixar sambon =D
Han får lillen att somna gått på kvällarna nu, känns riktigt skönt att det inte bara är mamma som gäller just nu.

Hmm, kan berätta en riktigt rolig nyhet och det är att min mormor äntligen ska flytta hit till stan från strängnäs, det var på tiden.
Vi har tjatat på henne och peppat och en massa annat, nu har hon köpt en lägenhet inte långt från mig.
Nu kan Lillen snart få träffa Gammelmormor så ofta han vill, eller så ofta hon orkar *hi hi*

Imorgon ska vi iaf till min lilla mamma o ta en fika, så nice..
Va ett tag man umgicks lite bättre med henne, men hon jobbar juh rätt mycket....

Idag så skrämde min sambo livet ur mig, vi gick o letade efter Kitty här som tokar för jag kunde bara inte hitta henne, Kollade sovrum, kök, badrum och sambon tittade under soffan m.m.
Hittade henne iaf inte, då frågade min gulliga, rara, korkade sambo om jag hade råkat lägga henne i tvättmaskinen.... Påpekas ska att den varit igång i över en timme vid det laget..
Jag blev hysterisk, skrek efter lilla Kitty och då helt plötsligt säger sambon " Oj, hon låg juh under soffan, såg henne inte förut"..
Arg...
Väldigt arg men samtidigt så lättad att jag började gråta. Hade juh sett framför mig hur jag var tvungen o ta en liten dränkt katt ur tvättmaskinen.. Får nog köpa glasögon till sambon snart...
Dessutom nu såhär i efterhand så tänker jag att jag borde nog ha märkt om jag lagt henne i tvättmaskinen, hon sprattlar, vrider sig som en ål och rivs ibland när man tar upp henne...

Ja ja, hon ligger här borta o kurrar nu iaf..

Nu ska jag strax sova.. Sängen lockar mer än att sitta o glo på när sambon spelar hockey på sin ps3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0