vingel

I helgen var vi på förlovningsfest, Grattis milla o jojo.
Det var riktigt skönt o få va lite barnledig o bara umgås med lite vänner.
Sambon blev dock lite överförfriskad :)
Eller rätt mycket.
Eller väldigt väldigt för mycket i massor :D
Tror att jag aldrig sett honom sådär men det var juh bara den kvällen/natten så det var juh lugnt..
Han svor dyrt o heligt att han aldrig mer ska bli så pass full.. Ha ha, man kan väl hoppas..

Och i måndags var jag o klippte mig, helt underbart. Hade verkligen sett fram emot det och nu ser jag redan fram emot nästa gång som jag inte har en aning om när det bli..
Jag har upptäckt att jag skämmer bort mig själv för lite, måste styra upp det lite nu.

Lillen går på dagis o har så kul att han vill gå hem när vi kommer.
Idag var det dock väldigt äckligt o hämta honom, han håller på o bli pott tränad o det funkar sådär men på dagis idag hade han iaf bajsat på sig och de hade lagt kläderna i en påse så vi fick ta hem det. Självklart.
Men när jag öppnade påsen, tog upp byxorna o skulle lägga dom i tvättmaskinen så upptäckte jag att all bajs låg kvar nere i ena byxbenet.. Jätte äckligt, varför kunde de inte ha sköljt av det lite??
men nu är de iaf tvättade o rena..
Ska bli skönt när han är helt blöjfri utan problem.

Men det får ta den tiden det tar..




Vi har ett kryp som vi älskar..........
Så det så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0