Braaaaa!

Ja, här är allt bara fint. Vi har det riktigt lugnt nu faktiskt.
Sambon o lillen leker ihop hela dagarna just nu, nästan som om lillen inte ens vill vara med mig längre :(

Igår kväll så tittade jag o sambon på en riktigt bra film,  The Bucket List. Man skrattade och man grät.
Sambon tittade på mig när filmen var slut och började stor skratta för att jag satt o böla som ett litet barn.
Men det var juh sååå bra.
Sorligt o fint.

Idag så gick vår lilla familj till årbyskogen, var juh så fint väder så man passade juh på. Lillen tyckte iaf att det var riktigt kul, han var överallt och sambon fick springa efter. He he.

Vi gick där en stund innan vi svängde av mot Ica Maxi, Sambon har juh aldrig varit där så det var dags nu.
Men vi hittade inte så mycket iaf, lillen fick två leksaksbilar men sen var det inte så mycket mer vi behövde ha just nu.
Lillen blev lycklig när vi var på väg ut för då fick han kasta boll genom ett leksakshus fönster och då vann han så klart en godis påse. Så lördagsgodiset var helt gratis idag.

Nu ska jag strax lägga mig i soffan o ta det lugnt, är helt slut men på ett bra sätt.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0