3/4-09

Igår kväll så tog jag mina tabletter.
Om de funkade?
Nja lite grann kanske, jag kunde inte sova mer men när jag väl sov så sov jag iaf djupare än vad jag brukar.
Jag var iaf vaken rätt ofta, kanske för att det gjorde så jävla ont o vända sig varenda gång.

Men iaf, just nu så är sambon o Wille uta o leker någonstans så jag har lite tid för mig själv.
Och jag tänkte att nu så ska jag städa lite för o se om man kan få igång allt.
Men icke, det enda jag har fått är ont i ryggen och en väldig stor lust o hoppa in i duschen.

Jag har iaf orkat plantera om några blommor men jag insåg rätt så snabbt att jorden inte skulle räcka till alla de stackars blommor som behöver ny jord. Vi får hoppas att sambon kommer ihåg o köpa lite mer jord när han ska gå o handla.

Annars så känns det lite trist o sitta inne när det är så fint väder ute men jag har bestämt mig för att om det är så här fint imorgon så ska jag fan följa med ut jag med.
Hoppas bara att man inte träffar på en massa folk som suckar o säger "har du inte fått än".
Jamen vad tusan ser det ut som har man lust o ställa sig o skrika.
Hade jag fått så hade jag väl inte haft en jättemage utan istället kört runt på en superfin barnvagn med 2 underbara barn i?!
Man blir faktiskt lite smått gråtfärdig, ingen vill mer än jag att de ska komma snart.
Jag vill inte vara vattenfylld o ha ont här o där längre.
jag vill istället vara trött i armarna, öm i brösten och trött på bajs blöjor. Det vill jag vara.

Nu ska jag duscha innan pojkarna kommer in igen.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Förstår dig helt och hållet, den mest idiotiska frågan folk kan ställa: "Har du inte fått än?!" Eeehhmm.... Jo, fast magen är kvar typ!



Jag gick ju över 12 dagar och jag höll på å spy på den frågan tillsammans med "har du några känningar?"



Hoppas ni får en fin helg.



Kram

2009-04-03 @ 16:32:25
Postat av: Becca

Hej kan du inte sätta ut några bilde rpå magen?? Kram

2009-04-04 @ 18:45:09
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0