5/4-09






Totalt stilla.
Det är dom enda orden som beskriver läget just nu. Totalt stilla.
Inga värkar, inga sammandragningar, ingenting!

Känner mig lite smått mobbad, jag har alla andra problem men inga med värkar.
Det har till och med gått så långt att jag drömmer om värkar, man kan ju hoppas att det kanske stimulerar lite men jag har svårt o tro det.

Igår var jag iaf på förlossningen en sväng för de ville kolla upp min huvudvärk som driver mig till vansinne men det var ingen fara. Det är bara spänningshuvudvärk. Ta alvedon och citodon.
Japp, det gör jag för fulla muggar just nu. Känner mig som en tablettmissbrukare. Som tur är så är det inga farliga piller.

Det som var mest knäckande på förlossningen var bebis skriken. Är ju helt ljuvligt o höra en helt ny bebis skrika men samtidigt så blev jag så ledsen att jag bara satt o böla. Jag vill höra mina pojkar skrika o ligga o mysa med dom i famnen.
Men snart så.. Snart så är det min tur, helt säkert.
Jag ska få mysa med mina pojkar, alla mina 4 pojkar =)
Då är både Sambon o Wille inräknade oxå..

Idag så är iaf huvudvärken lite bättre men den kommer o går.
Jag har iaf plockat o dammsugit här hemma. Har till och med badat Wille.
O sen så ska jag än en gång plantera blommor. Eller plantera om kanske man ska säga.
Sambon han gör inte så mycket idag, han vaknade nu på morgonen o kan inte röra på huvudet. Hi hi.
Han kanske har fått nackspärr, nu får han igen för att han inte ville massera mig igår fast han lovat.

Och så får vi se om min lilla mamma med familj kommer förbi idag, det beror på om de orkar efter att de varit hos Linus farmor. Hon kan vara rätt duktig på o prata så man blir lätt lite slut i huvudet.
Hon pratar mer än vad jag någonsin kommer göra i hela mitt liv.

Såg att Becca vill se magbilder igen, he he.
Ska försöka fixa det men det är inte säkert att jag får plats i kameran.
Magen är gigantisk...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0