8/4-09

Nu är vi hemma igen.
Jag fick sova lite i natt på förlossningen så det är ju bra.
Läkaren vi träffade var riktigt super, han var verkligen helt toppen.

Så här är det, läkaren masserade min livmodertapp nu på morgonen för o se om det sätter i gång av sig själv.
Och om det inte gör det så kommer jag bli igångsatt om en vecka.
Men han sa även att om det gör för ont osv så får jag självklart komma  in tidigare så ska de hjälpa mig så mycket de kan.
Men på något sätt så känns det bara tryggt nu o veta att jag kommer få komma i gång om en vecka så bara det gör att jag mår en massa mycket bättre.

Och tydligen så är jag så pass utspänd över magen nu att musklerna inte riktigt klarar av o göra sammandragningar av sig själv. Kanske inte så konstigt då att det inte kommer i gång.

Jag får väl iaf vara glad över att jag har molvärk, är ju bättre än inget alls..

Nehe, nu ska jag lägga mig i soffan hos min sovande son o bara mysa ett tag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen. Lider så med dig o din värk men det va ju positiva nyheter du fått. Så om senast en vecka har du dina grabbar hos dig, vad underbrat. kram

2009-04-08 @ 19:45:36
Postat av: sussie

Vad skönt för dig å veta att du närmar sig målet! Snart får du sitta och gosa med dina småkillar :)

2009-04-09 @ 19:48:02
Postat av: Becca

GRATTIS TILL POJKARNA!! DOM VA UR GULLIGA!!!

2009-04-16 @ 15:39:23
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0