Valborg

Jaha, då var det valborg då.
Inte för att jag direkt bryr mig, är bara en dag som alla andra om jag ska vara ärlig.
Eller så är det bara för att jag är så himla slut just nu så det kanske är därför jag inte bryr mig.

Idag har de små pojkarna nästan suttit fast i bröstet på mig, har ammat näst intill hela tiden o det gör mig ju helt slut.
Hoppas att de är lugna i natt men det verkar inte så om jag ska vara ärlig. Lilla Oliver har lite ont i magen så han skriker rätt så friskt nu på kvällen.
Har köpt semper droppar men de verkar inte funka så där jättebra. Blir kanske tvungen o köpa lite starkare saker sen.

Om ni undrar hur jag har tid o sitta här så är det för att jag strejkar just nu.
Sambon ska väl göra någon nytta han oxå....

Idag så var Wille på dagis en sväng, vi passade så klart på att sova ltie mitt på dagen då o sedan gick vi tillsammans o hämtade lilleman.
När det var gjort så hämtade vi upp gammelmormor för o ta en sväng på staden.
Riktigt trevligt var det dessutom.
Självklart så följde vi med henne hem på en fika o vi stannade ända tills klockan var runt sju tror jag. Vi var ju tvugna o titta färdigt på hockyn när vi var där.
Alla pojkarna uppförde sig riktigt bra så mer nöjd kan man inte vara.



Lilla Oliver som njuter av tillvaron



O vår lilla Theo som sover riktigt mysigt..



Ha ha, min Wille ser ju riktigt trött ut....

Kommentarer
Postat av: Becca

Halloj! Köp Minifom till lillpojken, de hjälper att få bort luftbubblor i magen..Leah bidde lite bättre av det. Hoppas de lugnar ner sig snart... Ur söta pojkar...alla tre! E Wille en stolt storebror nu?? Ge han en kram!



Kramar // Becca

2009-05-01 @ 12:09:20
URL: http://underthestar.blogg.se/
Postat av: Milla

Idag kommer jag o Jojo, de va på tin eller? Haha nej allvarligt så har jag skuldkännslor fan men nu så kommer vi, aigth? (har du settt milla har oxå blogg nu och efter denna dag kommer dina grabbar på bild där, hoppas det e ok!)

Kramar

2009-05-04 @ 13:19:19
URL: http://missdivans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0