Tiden flyger sin väg

Eller vad man nu ska säga.. Så länge jag hinner göra det mesta av det jag måste göra så är det lugnt, då kan tiden flyga sin väg hur mycket den vill.
Man ser ju fram emot när de små börjar sitta upp lite mer o sånt, vill att de ska äta mer "vanlig" mat.

Men de har faktiskt börjat äta lite gröt o typ potatispure, vi tjuvstartade, de är ju inte 4 månader riktigt än.
Oliver är så matglad så det är riktigt roligt o mata honom. Theo är faktiskt inte så intresserad än så han får ta det i hans takt..

I söndags så hade vi dop, va riktigt kul att det kom så många som det gjorde. Klart att det är lite jobbigt o stressigt samtidigt, man ska ju hinna med o prata med alla så det är nästan självklart att det är några som hamnar lite i skymundan. Men det är sånt man får räkna med.
Allt gick iaf smärtfritt, var väl nån sur min här o där från vissa o det sög verkligen. Så mycket som vi har ansträngt oss o så mycket som min familj ställt upp.
Det va riktigt kul att Patriks mormor o morfar kom, de har ju inte träffat de små innan.
O Patriks morfar va så stolt eftersom Theo fick hans namn som mellan namn, nämligen Åke.
Så när Theo satt i Åkes famn så var det stor Åke o Lill Åke =)

O en massa presenter fick de, blir kul o ha kvar. Det är ju sånt de får när de blir äldre =)

Insåg bara att det typ inte finns några kort på min släkt, så går det när Patrik styr kameran...

Lägger in en länk till mitt fotoalbum på facebook..
http://www.facebook.com/album.php?aid=128310&id=609311982&l=79c34ef465

Jaha, så funkar det inte o klicka.. aja ni får klippa ut o sen klistra  in, ähh ni fattar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0