Magbilder

Okej.. Passar på o lägga in de nya magbilderna som min sambo tagit idag.
O innan ni säger något, jag VET att jag har fått skit mycket bristningar och det är inte alls kul.
Men större lär de snart bli då jag bara blir större o större.
Som tur är så gör de iaf inte ont. Har juh knappt någon känsel på magen alls.

Så, här kommer nu nya bilder på magen i v32.









Så, det var alla bilder på magen för den här gången.

Nu ska jag sätta mig o mysa med mannen i soffan o bara tycka att det är såååå skönt med en massa mat i kyl, frys och skafferi.

Åh, hör av er om ni har bebiskläder i strl:50.
Vi har massor i 62/68 men knappt något i 50 o det lär behövas lite mer än brukligt då vi får 2 små på en gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lust att bli min bloggvän?

kan ju adda varandra på bloglovin

2009-02-28 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0