Barbapappa

Hoppas nu att ni alla har haft en riktigt trevlig helg.
Vår har varit helt okej.. Vi har tagit det lugnt o myst med varandra.

Igår lyckades vi iaf ta oss till babyproffsen för att hämta våra babyboxar som man juh får när man är gravid.
Vi fick till och med två stycken då vi ska ha tvillingar.
Men attans vad stora boxarna va, bara för att det va blöjhinkar i dom oxå....
Så nu har vi 2 stycken blöjhinkar, får väl ha en i sovrummet oxå om man inte orkar ta sig upp ur sängen sen för att byta blöjor mitt i natten.

Vi var där ett tag iaf o kikade runt lite på saker vi kommer behöva, så som prematur blöjor, flaskor, amningsskydd, babyolja och en liten del till.
Vi hittade iaf ett nytt spjälskydd, det va på rea och det va juh bara såååå gulligt.
Det är grått med barbapappa figurer på..
Både jag o sambon gillade det jättemycket så nu ska vi försöka få tag på påslakanset med barbapappa oxå..
Man kan juh ha lite tema den här gången oxå, med lillen så va det Nalle Puh som gällde..
Tror att barbapappa kommer funka fint den här gången, dessutom så funkar det juh med bara ett skydd då de ska dela säng ett tag iaf.

Aja, vi fick iaf släpa på två boxar o ett spjälskydd till bussen o sen ta oss på efter bästa förmåga =)
Men vi kom hem efter ett tag iaf, blöta o helt jävla slut.
Regnade juh och snöade så det var kanske inte den bästa dagen o ta sig ut på när man tänker efter men jag ville juh så gärna iväg o hämta det så jag får skylla mig själv..

Idag har vi dock bara gått till hemöp o handlat lite innan vi tog oss hem igen, jag är fortfarande slut efter igår så jag har helt enkelt inte orkat göra något idag.
Jag har inte ens stoppat tvätt i tvättmaskinen..
Usch vilket slöhög jag är..
En gravid, stor, klumpig slöhög =D

Ha det gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0