Happy...

Idag har vi varit o kollat på barnvagn på babyproffsen.
Men oj vad lite det finns o välja mellan när man ska ha en tvillingvagn.
Till slut hittade vi något som passade oss alla, både i färgval och märke.
Min mamma var snäll nog o bokade en åt oss ola en handpenning på den, nu ska vi bara skramla ihop resten av alla pengar som behövs.
Vi passade även på att beställa 2 stycken mjukliftar i svart så nu känns det verkligen bra.
Vi börjar känna oss redo för det som ska komma snart.

Lyckades tillslut även få tag på en bild på vagnen, o just i den färg som vi ska ha oxå.



Visst är den fin =) Är supernöjd....

Ska passa på o lägga in en ny magbild..


Båda är från v25 som jag är i nu =)



Nu ska jag vila igen. man blev juh full proppad med mat hemma hos min lilla mamma....

Kommentarer
Postat av: sussie

Bra vagn :-P City Cross väl? (Eller twin cross kanske den heter i den modellen). Vi har city crossen och är SUPERNÖJDA! Jättebra vagn! Fint färgval :-)



Kram

2009-01-15 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0