Hej hej.

   

Nu i veckan var jag iaf hos tandläkaren.
Tydligen så tyckte hon att allt bara såg bra ut med visdomständerna (konstigt då de växer ut i kinden)
Men hon hittade ett stort jävla hål i en annan hörntand, så det var bara o borra o laga.
Nu så här en dag efter att man varit där så har jag insett att hon gjort något fel då jag har en vass kant runt hela jäkla tanden..
Måste nog ringa dit på måndag för att få det fixat, skojigt....

Måste oxå berömma min lilla kille som har blivit så duktig på att gå på pottan/toaletten.
Han går utan blöja nästa nhela tiden nu o säger till när han måste gå på toa. =)
   
Mammas lilla kille börjar bli stor o duktig nu juh...




Idag fyllde min underbara sambo år. han blev hela 24år.. Mitt lilla lammkött   *grrrr*
Min mamma, hennes sambo, lillebror, en till bror o hans sambo och min mormor kom hit för o ta en fika o fira lammköttet. det var riktigt mysigt..
Åt lite kakor o bakelser och så fick juh sambon lite "paket"
Presentkort till babyproffsen på 600kr och lite choklad o trisslotter..
Riktigt gulligt av dom, Sambon blev så glad så.

  




Och nu till dagens STORA stund..
Nya bilder på magen nu i v28 =)
 
 



     









Kommentarer
Postat av: Sara

moahahahahah e det Zorro som varit framme där, ovanför naveln?=0P

2009-02-02 @ 07:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0