Slö!!!!

Helt otroligt att man kan vara så slö som jag är just nu, idag har jag inte varit ute något alls.
har helt enkelt inte orkat.
Becca kom förbi med sin lilla dotter idag, oj vad hon är liten.
Men riktigt riktigt sööööt... Nu längtar vi ännu mer efter våra små här borta.
Men som sagt de får inte komma riktigt än.. Först ska de äta sig feta där inne i min stooora mage =)
Va faktiskt riktigt trevligt med besök när man inte riktigt orkar ta sig någonstans själv. Får juh ont både här o där när jag ska gå någonstans..

Den här veckan så började lillen iaf på dagis igen efter semestern och oj vad han var trött när han kom hem strax efter 14. He he, igår o idag så somnade han till och med i vagnen på väg hem.
Sambon har iaf varit en riktig klippa som har både lämnat o hämtat på dagis då jag inte klarar/orkar det.
Vad skulle jag göra utan min älskling?
Han lagar mat åt oss, han städar, plockar, tar hand om lillen, tar hand om mig, tar hand om katten, han diskar o hänger upp tvätten.
Visst, jag får kasta i tvätten i maskinen men någon form av nöje måste juh jag oxå få =)

Har faktiskt börjat tvätta upp bebis kläder nu så att jag har det gjort, kommer nog inte orka göra det längre fram. O vad småttiga kläder, svårt att tänka sig att lillen hade dom förut. Kan inte fatta att han varit SÅ liten...

Nehe, nu har jag fått i mig lite nudlar (måste bara ha mina nudlar) och funderar starkt på att gå o lägga mig. Är skapligt trött, har varit trött nästan hela dan juh.....
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0