Trångt.

Nu är det verkligen trångt i min mage o jag har fortfarande en bra bit kvar. Men det är mysigt.
Hade ett oplanerat ultraljud igår o allt såg bara bra ut. Min mamma fick följa med o hon tyckte det var jättekul o se. De små låg o busade med varandra o det var verkligen en fröjd o se.
Längtar efter de små men jag vill verkligen inte att de ska komma snart, hoppas att de stannar där så länge de bara kan.
Imorgon ska vi till barnmorskan o kolla hjärtljuden så då får lillen följa med oxå så vi får se hur han reagerar =)
Han har inte lyckats få känna några sparkar än men det har iaf sambon fått göra så då blev han riktigt lycklig.
Ska bli intressant o få veta vad det är för kön på de små. Jag börjar nästan misstänka att iaf den ena är en flicka men det får vi nog svart på vit när vi ska på nästa ultraljud.

Vi ska försöka ta oss iväg o titta på barnvagn någon dag här snart oxå, måste ha det fixat snart..

Nu ska jag vila igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0