visdom

Hmm, just nu när jag skriver det här så borde jag vara så full av visdom att det skulle rinna ut ur mina öron. Men icke, varför heter det då visdomständer?
Det enda de gör är att göra ont o ge en huvudvärk men ingen visdom.

Jag har haft problem med mina älskade visdomständer i en evighet nu men inte att jag gör något åt det...
Det KOSTAR en massa massa PENGAR bara för att gå dit så att de kan kolla att det är ens visdom som klagar.
Visst jag går på socialbidrag men ändå.. de kan juh faktiskt neka mig att få gå till tandläkaren..
Dessutom måste jag erkänna att jag nog har fått lite tandläkarskräck nu när jag är gravid, varför vet jag inte..
Jag verkar ha fått en massa olika problem nu, lider lite av klaustrofobi (hmm, stavas det så) och så har jag juh självklart lite små skräck för både det ena o det andra.
Blir nog en tuff sista tid som jag har kvar av den här graviditeten, jätteroligt.

Jaha, nu ska jag o min visdom se om vi kan göra något vettigt ihop som att äta en härligt jättegod snickers....
Inte konstigt att man går upp i vikt, kanske borde byta till morötter istället....

                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0