Duktiga jag...

Japp, jag har varit duktig idag.

Först så släpade jag mig iväg till hemköp med Oliver o Wille för o handla hem lite. Hade Oliver i bärselen o det gick hur bra som helst. Blev lite tungt på hemvägen med 3 liter mjöllk o lite annat.

O när vi kom hem så myste vi lite innan jag tog med Theo ut i köket o började baka bullar. Eller jag gjorde degen först iaf o sen ska ju det jäsa.
Theo va så snäll när han satt i babysittern o flinade =)

Men när det väl var dags o börja göra bullar på allvar så ville han inte alls så då var det bara för Patrik o hämta honom.
Men snacka om att jag bakade bullar, o fina blev dom...



O framför allt så blev dom goda.. Känner mig riktigt vuxen om jag ska vara ärlig =)

Efter det så har dagen bara rullat på i ett bekvämt tempo.
Wille har bökat som en normal 3åring, Oliver har varit övertrött o gapat o Lilla Theo har bara varit gullig o lugn...
Känns som om jag har ett barn för varje humör just nu..

Men nu sover iaf alla 3 o snart funderar jag på att oxå göra det.
Är faktiskt rätt seg efter några timmar i köket.

Men imorgon så ska jag o ungarna hem till mamma för att ta det lite lugnt o käka lite lunch.
Patrik stannar hemma, jag vill faktiskt inte ha med honom ;P
Inte för att vi är osams utan bara för att jag är med honom 24timmar nonstop annars...

Nu är det bara 2 veckor kvar till dopet, lite pirrigt men det ska bli riktigt skoj. Patrik släkt o så komme ju hit o hans mormor o morfar har ju inte träffat de små än.

Tänkte kasta in några bilder som jag hade på mobilen. Tyvärr hade jag inte så många eller typ inga alls på Theo.. Iaf inga nya =( får ta några imorgon


Pappa o Theo =) Älsklingar


Skräckslagen Wille










Liten älskar sin tumme

Kommentarer
Postat av: anna björsson

ååå en liten tumsugare :) så sött!!! tindra sög (suger) på tummen.. inte lika sött nu när hon blir större o böööör sluta :P hehe.. super fina bilder. bra att ni har de bra!!

2009-07-19 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0