Hej

Smiter in här en snabbis innan det är dags o gå o lägga sig..
Idag har det varit en rätt lugn dag, var ute en sväng med ungarna medans Patrik städade lägenheten.

Wille cyklade runt på sin nya cykel i en jädrans fart ibland, tur att han har fått för sig o lyssna på vad jag säger iaf för annars hade han stuckit rakt ut i trafiken ibland.. Galning, men han är min lilla galning =)

Efter en sväng till lekparken så tog vi oss hem till Gammelmormor o där var det som vanligt, lite gnäll o tjat..
Hon va faktiskt lite lustig idag, hon hade ingen dricka hemma till Wille o då undrade hon om han ville ha cider o ingen cider som helst utan sorten med alkohol i.. Hmm tror min kära mormor börjar bli lite snurrig faktiskt. Hon tyckte iaf att det var okej eftersom man kan ju köpa den i affären med nej.. Fortfarande alkohol o det ska min 3åring inte ha o då frågade hon om jag ville, men hallå, jag ammar ju. Ibland.. Visst de får för det mesta flaskan men ibland är det riktigt mysigt o ha en unge hängandes i bröstet. O det vill jag inte lägga av med i några timmar bara för att dricka lite cider..
Du är söt du mormor.

O sen tjatade hon om inbjudningarna till dopet, hon har ju inte fått det än. Men hallå, jag har ju inte skickat det än för jag har inte köpt frimärken. Aja men då fick jag pengar av henne till frimärken o det tackar man ju inte nej till så imorgon så ska de läggas på lådan.. Borde ju vara framme på måndag då.. Alltid kul för folk o få något annat på lådan än räkningar =)

O just nu så stinker det svett här hos oss då min älskade sambo har hoppat omkring spelandes nintendo wii.. Han har fått för sig att han ska gå ner massor i vikt med hjälp av det.. Aja, vi får väl se hur länge han orkar hålla tempot uppe.. Hmm kanske borde testa det själv. Kanske försvinner nåt kilo... Hoppas kan man ju göra..

Nehe, nu ska man väl skita i det här o krypa ner i sängen.. Jag vill ju så gärna men samtidigt så vill jag ha egentid.. De somnade ju inte för så länge sen..
Ähh, sova är ju oxå egentid =)

Hmm, undrar oxå när kusin tittar förbi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0