Humör.....

Har kommit fram till att både jag o min lilla Wille har precis samma temprament, o tydligen samma slags humörsvängningar just nu.
Idag var ju tvungen o gå ner på stan o fixa lite o det var ju så klart att vi gick hela familjen. Men nu så här i efterhand så skulle jag ha valt o gå helt själv eller bara med de minsta.
Wille började trillskas redan utanför dörren, han ville inte lyssna o började gråta så fort vi sa åt honom.
Men sen så kom vi till lekparken o då lugnade han ner sig lite. Där gungade han o hade sig ett tag innan vi skulle vidare ner till centrum.
Men på vägen dit så var det grin o skrik. Usch, det slutade med att Patrik fick prata med honom för att jag var så förbannad. Jag vet att det kanske inte låter så bra men just vid det tillfället så hade jag så stor lust o kasta honom i ån....
Fy på mig..
Nere på stan sen så var det ett himlans gnäll efter både det ena o det andra o det kan driva vilken människa som helst galen...
O inte bättre blev det när vi gick till Clas Ohlsson för då ville han in på BR.. Aja han fick gå in där tillslut men där inne så blev han faktiskt lugn tack o lov.

O på vägen hem var det lite bökigt där med men hem kom vi efter ett tag...


Nog om det nu, vem vill läsa om en 3åring som är störig =)


Åh, nu så har vi hittat en ny cykel åt Wille så nu ska vi bara sälja hans gamla Cars cykel, ni vet hans trehjuling.
Undrar bara för hur mycket vi ska sälja den för, vi hade tänkt oss typ 500. Det är väl inte för mycket?!?
Den kostar ju ändå 699 i nypris o den är ju VÄLDIGT lite använd eftersom Wille inte har velat cykla så mycket.
Konstig pojke som inte vill cykla, alla barn älskar ju o cykla.
Men jag antar att min lilla kille är väldigt bekväm av sig, o slö.....
Känns ju lite trist o sälja den med tanke på att en av de små skulle kunna ha den sen, men har man dåligt med pengar så har man..

Just nu så sitter jag här i soffan o slöar medans Wille kör monstertruck o Patrik tittar på samtidigt som han försöker hålla Oliver nöjd, vilket inte funkar allt för bra.. Ha ha.
Men jag har lite mamma tid, eller snarare Carola tid så det där får han sköta själv.
Kanske låter elakt men det tycker inte jag...

Nu är det inte så långt kvar till dopet, ska bli riktigt spännande o se hur alla går ihop.
Min mamma o jag håller hela tiden på o bollar med varandra om vad vi ska bjuda på. Blir kanske nå paj, lite tårta m.m. Blir nog bra tillslut. Vi ska ju vara hemma hos dom efteråt eftersom vi inte har plats hemma hos oss o vi hittade ingen lokal ..
Måste nog ta o skicka inbjudningarna snart, så att folk hinner höra av sig om de ska komma eller inte innan man står där med all mat o sånt.

O så hoppas jag att Milla o Beccas mamma har hunnit fixa till dopklänningen tills dess, den var ju sönder både här o där. O smutsig..... Måste pröva o tvätta den en gång till för o se om fläckarna går bort,,,
Dopklänningen som Wille hade när han var liten är redan tvättat o klar, den hänger så fint i klädkammaren i väntan på dopet..

Nu till lite nya bilder. Ni som har facebook (typ alla) har nog redan sett som..





Jag vet inte om jag sagt det här men Oliver har börjat skratta högt nu, hur gulligt som helst =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0