Knäppa lilla Familj

Vi är inte riktigt kloka i min familj o med min familj så menar jag så klart min sambo o våra älskade barn.
Vi kan ju börja med ungarna.
Wille älskar o spela o äta hamburgare så ni ska ju bara veta vad han tjatar om det. När vi är på stan så är det bara en massa hamburgare i huvudet på honom. O när vi är på väg hem eller är hemma så ska han bara spela tv-spel eller dataspel.. Jaa vi säger så klart ifrån men det stoppar ju inte honom från o tjata =)

O så har vi Theo, världens gulligaste o för det mesta gladaste unge. Han tycker det är skitkul när tvillingbrorsan skriker o är ledsen. Då ligger han o skrattar o tycker det är hysteriskt kul. Det mysigaste är dock att efter en hård natt med Oliver så får man alltid ett mysigt leende av Theo  på morgonkvisten när man kämpar sig upp. Man känner att man orkar med dagen som kommer...

Hmm, O så Oliver. gapigare unge får man nog leta efter. Han blir övertrött på en kvart o då passar inget för honom. Han vill inte sitta i knät, han vill inte ligga o mysa o gud förbjude om man kanske försöker ge honom en slurk ersättning. Då känns det som om huvudet ska sprängas. Gulligt eller?!?
O så kan han helt plötsligt vända på en femöring. Från att ha gått o varit en riktig suris så blir han den mysigaste lilla tjockisen i vårat hem. Han ligger o bubblar o skrattar.

O sen har vi min jättebebis nämligen Patrik.
Han skitar ner hela lägenheten, han städar inte efter sig, han hjälper aldrig till med tvätten och han ligger nästan alltid o sover.
Det roliga är att han för det mesta lovar o svär på att han ska ändra sig o det gör han.. I typ en kvart eller bara tills dess att jag går o lägger mig. För oftast när jag vaknar på morgonen så ser det ut som en soptipp här hemma igen
O så undrar lilla Patrik varför jag är så sur för det mesta när vi är hemma?! Men hallå, vem fan vill inse att man sitter på glasspapper i soffan, har snus under fötterna o tuggummi i håret? O allt bara för att ens sambo inte vill fixa här hemma...

O så har vi då mig. Jag är väl inte heller guds bästa barn.
Jag kan vara lite tjatig o gnällig på patrik men nu vet ni varför.
Jag kan tycka det är skönt o tjafsa lite med Patrik, inte så att vi blir osams utan bara att vi rensar luften lite grann.
Jag kan tycka det är skönt o slippa ungarna o min karl ibland, om det så bara är för några minuter.
Som sagt, jag är inte perfekt o jag tror att ingen är det.

Liksom vem av er tjejer har inte någon gång haft så stor lust o klappa till er respektive att det hela slutade med att ni var tvugna o gå därifrån för annars hade ni klappat till dom så hårt att det ekat i hela stan?
Någon gång måste ni ha kännt så?!?

Det är som jag brukar säga till Patrik när jag är riktigt sur på honom:
- Jag älskar dig men just nu så tycker jag inte om dig!

Så är det..

Men även om vi alla är lite knäppa o lustiga så älskar vi varandra o vi skulle aldrig byta bort någon av oss mot någon annan....



Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Du e roligt du!Städa för grabbar e :lyfta på mattan och skyffla in allt smutts där..



jo visst kan vi ses, men jag har ju börjat jobba nu, är ganska ovan så jag är extremt trött och grinig när jag kommer hem...=/

hehe

Men så klart vi ska ses! Kramar



2009-08-04 @ 21:01:45
URL: http://morethanwords.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0