Men va faaaaaan.

Jaha, då har man lyckats igen.
Man är ju inte småbarnsmamma för inte.

Igår va vi o storhandlade o då såg jag att de hade den hårfärgen jag skulle ha o självklart så köpte jag 2 förpackningar så att jag skulle hinna fixa håret innan dopet..
Sagt o gjort. Idag när mamma ändå var över o hjälpte till med ungarna så passade jag på o fixa håret. Det gick riktigt bra, slapp ju stressa över att en unge skrek. Mamma fixade det så bra.
Nu på kvällen så undrade jag varför det va så mörkt (mitt hår alltså) o kom fram till förklaringen att det va ju fortfarande blött o hår har ju en tendens o se mörkare ut då.
Efter etttag så tyckte jag iaf att det såg för mörkt ut så jag kollade den ena förpackningen o det stod så klart ljusbrun, jaha men vad har då gått snett??
Tittade på den andra förpackningen som stod i hallen o där stod det oxå brun..... Men MÖRKbrun.... AAAARRRGGGHHHH.....
Smart Carola, du lyckades precis färga håret i två olika nyanser o så undrar du varför det blev så jäkla mörkt.
Jag ville ju inte ha så här mörkt....

Mammas tips när jag pratade med henne nyss var att jag skulle tvätta det flera gånger om dan så kanske det ljusnar upp.. Ehh jo jo.. jag är ju glad bara jag hinner tvätta håret varannan dag så hur ska jag hinna med det????
Aja, man lär så länge man lever...

Idag var vi iaf på BVC, Oliver o Theo skulle få sina första sprutor.. Oj vad de skrek, tyckte så synd om dom..
Väl här hemma nu på kvällen så har jag tyckt synd om mig själv, för fy tusan vad de har skrikit. De har iaf inte fått någon feber, än!

Oliver väger iaf nu 6810g och är 62 lång.. Stora killen nu =)
Theo väger 6560g så han håller på o knappa in på brorsan riktigt bra o så är han 61 lång...
Så nu är det en månad kvar tills nästa gång o då har de ju börjat med lite mat. Undrar hur det ska gå, kommer bli riktigt kul om jag ska vara ärlig. De kommer säkert älska mat.. De kanske blir lite mättare av det =)

Åhh, köpte nya skor idag oxå, på Ica maxi. Riktigt fina o de kostade bara 99kr.. Vilket klipp, de ska jag ha på dopet på söndag...
Ser verkligen fram emot söndag.. Kommer nog bli stressigt men skönt när det är klart o alla åkt hem.. Tur att det bara är i några timmar.
Kommer vara full rulle här hemma på morgonen inan vi ska till kyrkan men det är så vi vill ha det. Men ingen får komma hem till oss innan, vi möts i kyrkan som man ska göra.. Tror jag.
Jag har ju en tendens o springa i trosor o bh när jaag fixar i ordning mig o allt annat. Inte vill jag ha någon här då och jag tänker inte tvingas o klä på mig bara för att nån ska sitta här...

Ähh, nog gnällt nu, nu ska jag gå o dricka saft.. Sluurrrppp =)


Kommentarer
Postat av: anna björsson

HAHAHAA vilken miss :p Hoppas det vart fint ändå :)

2009-07-30 @ 09:46:35
URL: http://mylittlebo.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0