O vad har vi lärt oss idag?

En hel del faktiskt.

Vi har lärt oss att man ska inte lägga sig hos sin 3åring när han ska sova när man själv e skittrött.
För då kan det hända att man vaknar runt halv elva, genomsvett och lite smått förvirrad.

O så har vi precis fått lära oss genom andra att man inte ska bo på bottenplan för då kan snorungar få för sig att slå in ditt köksfönster.
O vad nöjet med det är... Öhh ingen aning faktiskt.. synd att man inte fick tag i de små ligisterna bara, såg bara deras ryggar när de sprang här i från i full fart som de små fegisar de är..

Nee nog med vad vi har lärt oss idag tror jag..


Aja, idag har vi iaf varit ute en sväng med Tanja o hennes familj. Riktigt kul faktiskt då vi inte har alltför många barnfamiljer o umgås med.
Men samtidigt så känner jag att jag skulle nog med största säkerhet umgås med dessa lustiga människor även om vi inte hade barn.
Bra vänner med bra värderingar växer ju inte på träd om man säger så..

O förutom o träffa vänner så har vi faktiskt inte gjort så mycket idag, kan ju vara skönt o slippa stress över att man ska hinna med en hel del.

Jo vi har tagit bort mjukliftarna från vagnen nu, blev så trång för de små.
Så nu ligger de på en skön filt istället o de verkade trivas med det på en gång, Oliver låg o sprattlade som en fisk o var så nöjd o lille Theo somnade nästan på en gång.

Nehe, nu ska jag sitta hr o dricka min jordgubbs o melon smoothie i lugn o ro innan jag ska gå o lägga mig, igen...
Imorgon är ju en ny dag o då har jag ingen aning om vad som händer..
Man kan ju hoppas på nå kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0