Tur..

Hade jag blommer på balkongen så skulle de vara dränkta nu så... Tur att jag inte har det..
Ha ha, gäller o hitta något positivt i regnet o där hade jag mitt..

Plus att vi var hos Tanja o hela hennes familj idag. Wille hade jättekul när han lekte med hennes dotter, full rull eva det..
Skönt att vi har några vi kan umgås med o vi hoppas att det blir fler gånger.. Vi har ju inte sådär jättemånga som vi umgås med på dagarna. O vissa kan ju tycka det är lite jobbigt när vi kommer med alla våra ungar =(

Aja men iaf, vi fikade lite där o snackade lite skit. Behövdes =)

O så fick Wille o Patrik låna hem deras nintendo Wii, så gissa vad de gjorde nu på kvällen...
Japp ni gissade rätt, de spelade tills dess att Wille skulle gå o sova.

O sen var det så klart min tur, Jag o Älsklingen spelade mot varandra o det va riktigt kul, helt genomsvett bara.
Fick den ultimata skadeglädjen när jag slog honom i boxning, det hade jag inte trott..

Just nu så sover De flesta av mina barn, Patrik är o lägger Oliver som vägrar sova men vi får hoppas att han lyckas så kanske jag får sitta ensam i soffan iaf i nån halvtimme innan det är dags för mig oxå o sova.

Ahh, vi har hittat en spjälsäng till nu. Först så hittade min mamma en på blocket så hon ringde  o vi skulle få komma o hämta den imorgon. Men då ringer min kusin nu på kvällen o säger att hon har en efter sin grabb som vi kan få ta helt gratis och dessutom få med en del kläder.. Hon är ju bara underbar..
Så det var bara för mig o skicka mail till den andra personen med spjälsängen o berätta att vi inte skulle ha den nu, usch vad elak jag kände mig men gratis är ju alltid bra....

Nehe, nu ska jag lägga locket på dagens blogg..

ha det bra där ute i det kalla o ruskiga Sverige...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0