Yey...

Här sitter jag en lördagskväll, trött som fan o önskar faktiskt att jag fick sova i Willes rum i natt.. Bara för att få sova en hel natt utan bebis skrik.. Jag älskar Oliver o Theo men utan sömn så kan jag inte riktigt uppskatta dom på samma vis som jag gör när jag är utvilad.
Men nån natt så kanske jag får sova o bli människa igen.

O fy tusan vilken mensvärk jag har oxå, verkar inte vara min vecka eller vad säger man?!?

O imorgon så är det en vecka kvar tills det ska hållas dop i kloster kyrka =)
Inte varje dag man döper två av sina barn på samma gång =D He he.
Ska bli riktigt kul, speciellt nu när den ena dopklänningen är fixad oxå.
Så tack så mycket Lena Olofsson, du gjorde ett toppenjobb. Är riktigt nöjd..

Tänkte lägga ut bilderna jag fick av hennes yngsta dotter här oxå.







Hon var snäll nog o sydde en till hätta oxå, så att båda våra pojkar har en =)
Visst är dom fina?!


O nu så tror jag att jag vet varför våra små aldrig varit nöjda på nätterna. Patrik har inte gett dom rätt mängd ersättning. Han har blandat massor av vatten med jättelite ersättning.. Sur jag blev när jag upptäckte det.
Ibland så verkar han inte vara riktigt närvarande, visst att han är trött men vem är inte det?
Jag har inte fått vila ut sen jag var gravid i typ 5:e månaden.
Han skyller på sin medicin men hur länge ska han köra med det?
Börjar tröttna lite på det, inte så att jag slutar älska honom för det men det här tär på ett förhållande.
Dessutom så har han fått för sig att han ska slösa en massa pengar som vi inte har o det om något tär på vårat förhållande. Och det som är värst är att han inte verkar fatta det.
Ekonomiska problem är oftast det som gör att det blir bråk i ett hem o det stämmer hos oss.
Sa till honom idag att jag snart inte har råd o ha HONOM kvar. Hur illa är det inte då?
Det är ju inte så att alla pengar ska gå till hans saker utan vi andra vill ju oxå ha råd o unna oss något ibland...

Aja nu ska vi försöka titta på en dokumentär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0