En paus..

Nu har jag äntligen fått en liten paus här hemma.
Oliver o Theo sover o Wille städar sitt rum.
Jag är faktiskt rätt glad över att det har gått så bra idag som det har gjort.
Har ju varit själv med pojkarna lite, visst mamma har varit över o hjälpt till lite men då var vi typ ute hela tiden o då sov de ju i vagnen.
Har inte varit så jobbigt som jag trodde att det skulle bli, de är ju så snälla de små.
Men snart så är patrik hemma igen o då måste jag röja ner Willes lilla växa säng för nu får han en stor säng som jag kan ligga i med honom o titta på film. O så håller ju hans lilla säng på att gå sönder så det är ju bra att han får en ny nu.

Nehe, nu måste jag fixa lite till när de ändå sover.
Ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0