Suck

Jaha, just nu känns livet lite surt..
Lille Wille har åkt på höstblåsor.. Låter så knäppt att han har fått det mitt i sommaren eller så var det bara någon med dålig fantasi som döpte de förbannade blåsorna till det för att han/hon fick dom på hösten..
Aja men de borde iaf försvinna snart, vad jag har förstått så är det enda obehaget alla blåsor.. Vi får iaf hoppas på det o så får vi hoppas att de små inte får det oxå. Skulle vara riktigt jobbigt.

Speciellt med tanke på att de lider av förstoppning, eller iaf Theo.
Oliver bajsade så klart ur sig en hel del när vi satt i väntrummet på barnkliniken. Ha ha ha. Typiskt..
Men iaf så har de fått lemolacdroppar nu som de ska få äta ett tag, eller iaf så länge vi tycker att de behöver det..
Tack säger vi o hoppas att det bli bättre nu.

Igår så träffade vi Rebecca på stan efter att jag varit på min återkontroll hos barnmorskan.
Vi travade ivag en sväng med barnvagnar o ungar. Riktigt trevligt faktiskt. Har ju inte så många som vill hänga med ut o röra på sig.
Hennes dotter har iaf blivit sååå stor, kommer ihåg när hon nästan var helt ny =)
Patrik blev helt tagen av henne, han älskar när små barn ler o har sig..
Han har ju sagt att han vill ha fler barn o det vill ju jag med så vi får se hur många ungar vi får i framtiden.

Aja men iaf, lämnade som tur var dopklänningen till Rebecca så att hon kan lämna den till sin mamma.
Hon ska se om hon kan fixa till den lite, jag hoppas det. Den var ju trasig o grejer, vill inte att en av mina pojkar ska bäras fram i en trasig dopklänning. Speciellt inte när den efter Wille är så fin.
O Rebecca, du får hälsa din mamma o tacka för hjälpen från oss alla =)

O så måste jag ju tacka Rebecca för att hon än en gång har lekt med min blogg, är ju hur kul som helst o komma ut o se nå nytt på min lilla sida.

Nehe, funderar nästan på o lägga mig i sängen hos Wille o titta lite på film med honom. Det är ju så mysigt.

O så ska jag väl lägga in lite nya kort här snart.
Sitter bara vid fel data just nu, korten ligger på andra datorn..

Hoppas nu på solsken ett bra tag till o se till o njuta nu gott folk..
Kram från Familjen Johansson / Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0