1/3-09




I ett ögonblick utav stor frustration så fick jag nog av min sambons ihärdiga bitande (gnagande) på sina naglar.
Så jag slet fram en tummvante o en av Williams mössor o tejpade fast dom med silvertejp runt sambons händer.
Mohahahaha.
Det roliga var att han hade lovat att jag skulle få göra det bara minuter innan det verkligen hände.
Han trodde verkligen att han kunde låta bli o bita.
Han fick iaf av dom efter ett tag efter att Wille hjälpt honom, min son är en liten förrädare.

Nej men det var väl snällt att han ville hjälpa sin pappa som såg så lustig ut med sina klump händer.


Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket, vi var över hos gammelmormor en sväng o fikade.
Köpte med oss lite munkar o muffins, vi måste börja baka själva snart.

Lilla Majj verkade iaf uppskatta besöket, hon tycker juh det är så kul när barnbarn o barnbarnsbarn kommer o hälsar på hos henne. Hon sitter juh för det mesta själv där hemma.
Men det har juh blivit bättre sen hon flyttade hit, nu kan man iaf bara ta sig runt hörnet för att hälsa på.

Sen så var vi en sväng till Hemköp, tänkte att jag skulle köpa blomjord så jag kunde plantera om lite grönväxter här hemma. Har en hel del som behöver större krukor.
Men när vi kom dit så var den förbannade jorden slut, muppigt...

O nu så är det kväller, klockan är snart 22 o min son är fortfarande vaken.
Han har smörat in sig hos sambon så det är därför han fortfarande är vaken.
Är juh bara för ikväll så låt gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0