2/3-09

Idag är det dags för ultraljud, eller tillväxt ultraljud som man kanske ska säga.
Vi ska få se hur mycket våra små pojkar har vuxit, ska bli riktigt kul.
Hoppas nu bara att allt ser bra ut med de små.
Vi vill att de ska vara stora o starka nu. Och att båda ligger kvar med huvudet nedåt.
Blev lite orolig i natt att tvilling 2 vänt på sig, han hade hicka o det hickade under bröstkorgen på mig.
Men vi får se, är det bara han som vänt på sig så får jag juh fortfarande föda vaginalt då ettan förhoppningsvis ligger kvar med huvudet nedåt.

Och efter det så bär det av till tvilling grupp nere på stan, ska bli kul.
Känns skönt att manhar lite o göra nu sista tiden som är kvar. Men samtidigt så vet vi juh inte hur lång tid som är kvar, beror juh helt på när de får för sig att de ska ploppa ut. Kan juh lika gärna bli imorgon så snart MÅSTE vagnen hämtas hem.
Jag kan ju inte ligga på BB o hämta vagnen samtidigt o det borde vissa människor förstå.
Dessutom, har man lovat så har man. Det säger till och med min mamma jämt o ständigt.

Men iaf, idag när vi ska iväg på allt det roliga så ska min mamma passa Wille o det är såååå skönt.
Han tycker juh inte alls att det är roligt med CTG o UL, men o andra sidan vilken 3åring tycker det?

Nehe, nu ska jag sätta mig o läsa nya tidningen från Vi Föräldrar som precis damp ner i brevlådan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0