25/3-09



Jaaaaaa, äntligen är det vår tur o hurra lite för att vi fått lite extra pengar o röra oss med den här månaden.
Känns riktigt bra, passade till o med på att skämma bort sambon lite.
Han har både klippt håret idag o fått ett par nya byxor.
Han blev riktigt snygg ju men den som blev gladast av alla var nog min lilla mormor o hon har inte ens sett honom än.
Det ska hon få göra imorgon, tänkte försöka ta oss över en sväng när Wille är på dagis så vi får sitta o prata lite i lugn o ro.
Vi passade även på att kika runt lite på stan när vi ändå var nere, hittade present till mammas sambo som fyller snart och så hittade vi ett spel till Wille.
Han fick det när Sambon hämtat honom från dagis, han blev verkligen jätteglad men han gnällde på att "mamma dålig fiska spel".. Japp han har verkligen höga tankar om sin mamma. Och nej jag var inte så dålig... Måste ju låta Wille vinna han oxå...

Igår var vi iaf hos barnmorskan o allt såg bara fint ut som vanligt. Jag växer o blir större och alla prover ser toppen bra ut. Förväntar mig nästan inget annat längre, kommer nog bli helt chockad om det visar något annat någon gång.
Aja iaf tvilling 1 har fixerat sig nu o det känns ju lite kul, kanske inte är så lång tid kvar nu.
Men samtidigt så tror jag att de kommer stanna där inne ett bra tag till, känns iaf så.
Jag har ju blivit piggare o orkar lite mer nu, men det kanske har med vårsolen o göra oxå.
Spela roll vad det beror på, så länge jag mår bättre.

I helgen ska vi försöka ta oss o storhandla oxå, ska handlas hem mycket mat.
Lite tråkigt är det bara att vi har en sån liten frys så man får inte plats med så mycket där men vi får väl ta o pressa in allt.
Och på söndag så ska vi till mamma o fira hennes sambo, både mamma o han lär nog hata hans present =)
Man ska köpa något som driver hela familjen till vansinne, det är jag övertygad om..

Och på måndag är det dags för ultraljud igen, ska vi se hur stora de är.
Och sen den 2/4 så ska vi till barnmorskan igen men jag hoppas lite att vi inte kommer dit utan att vi då har fått..
Men men, vi får väl se.
Jag får väl ta mig ut på långpromenader i snigelfart.. Någon som vill följa med??? =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är på!

2009-03-25 @ 17:05:31
Postat av: Becca

Nä nu får fan dina bråkstakar ta o komma ut!!!



Kramar!

2009-03-25 @ 20:09:48
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0